Sosyal medyanın giderek artan önemi, Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinin büyük ilgi görmesi, günümüz reklamcılığının bilinen altyapısını değiştiriyor. Artık çoğu firma ‘testimonial’ ve ‘şayia’ tekniklerini kullanarak ürünlerini internet üzerinden tanıtmaya başladı.
Yöntemin en etkili yolu ürüne, firmaya ya da sektöre özgü blog siteleri kurgulayıp yönetmek. Dijital dünyada blog sitelerinin onlarca çeşidi var. Her biri ‘dedikodu’ yaratıyor, altından reklam amaçlı yatırımlar çıkıyor! Bizdeki şirketlerin çoğu henüz bu tekniği tam kavrayabilmiş değil. Oysa örneğin, markayı ya da şirketin kurgusunu öne çıkarmadan yapılacak ‘blog atışmaları’ en keskin reklamlardan çok daha etkili.
İşte markaya, şirkete ya da sektöre yönelen özel blog sayfaları oluşturmak için ‘kurgulama’ ağırlıklı sanal atölye açmanız bu noktada mümkün hale geliyor. Kendinizi ve ekibinizin yeteneklerini iyi tanıtmanız halinde işvereni öne çıkarmadan ‘blog muhabbetleri’ni başlatabilir, bunu profesyonel bir ekiple devam ettirebilirsiniz. Anlaşma yapacağınız kurumların vereceği ‘brief’ler ve ‘stratejiler ’ doğrultusunda hedefe yürümek sizin ve ekibinizin becerisine kalmış. Şu anda bu ihtiyacı duyan onlarca şirket ve kurumun olduğunu hemen belirtelim. Bu ilginç propaganda mesleğinin en yeni tanımı ise ‘profesyonel blog sürücülüğü.
Kaynak: Para Dergisi
Kaynak: Para Dergisi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder