9 Ocak 2012 Pazartesi

Eğitim Hizmetleri Sunarak İnternetten Para Kazanmak


Eğitmen hizmetleri sunarak ne kadar para kazanabilirim?Kazanacağınız para müşterilere nasıl ücretlendirme yaptığınıza ve eğitmenlere ne kadar ödediğinize göre farklılık gösterir. Eğer müşterilere saatlik 10 $ ücret sunuyorsanız ve eğitmenlere saat başına 5 $ ödüyorsanız saat başına en düşük ücret olan 5 $’ı alıyor olursunuz.

Bugünlerde e-eğitmenlere duyulan ihtiyacı düşündüğümüzde, birçok konu için uzman eğitmenler tutup profesyonel e-eğitim hizmetleri vermek oldukça mantıklı bir iştir. Kendi şirketinizi kurduğunuz zaman başkası için çalışırken olduğundan daha yüksek para kazanacağınız da bir gerçektir.
Eğitim hizmetleri sunarak para kazanmak için izlenecek adımlar:1.Farklı konular için eğitim uzmanları tutun.
2.Eğitmenlerinizin sizin istediğiniz gibi bir tutum içinde olacağından emin olun.
3.Kendiniz için bir web sitesi oluşturun
4.Web sitelerinde, sosyal ağlarda, arkadaşlar arasında ya da diğer trafik yöntemleriyle reklamınızı yapın.
5.Öğrencilerden ve ailelerinden eğitmenlerinizin kalitesi hakkında geri dönütler alın. Sürekli olarak geri dönütler alın ki sunduğunuz hizmetleri hep en iyi seviyede tutabilesiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder